Tomt!

Här var det dött!
Jag har gjort och tagit bort säkert tio försök till något fint på naglarna
de senaste dagarna, men inspirationen finns helt enkelt inte.

Just nu är det vit bas med gröna prickar, inget värre än så.

Tänkte ändå jag skulle kika in och rekomendera OPI no ship, toplack!
Nu har jag bara använt det en gång på den designen jag visade er sist.
Men OJ vilken skillnad! Ett överlack som faktiskt märks!
Tidigare har jag använt genomskinliga 25:- lack och skillnaden var rätt stor.

Jag har även införskaffat mig ett baslack, nagelstärkare från chinaglaze.

Tänkte försöka vara lite seriösare.. kanske ;)
Hoppas ni har det bra!

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Anna

ni har verkligen en superbra blogg. tycker det är jättefiffigt att ha en nagelblogg :))



btw. hur ofta lackar ni naglarna och hur länge har ni på det innan ni tar bort och lagar nytt :) ?

Svar: Hej! Tack, vad roligt, vi tycker oxå det är rätt kul med en nagelblogg! =)Hur ofta jag målar beror lite på om jag får några ideer, just nu är det tomt.. hehe. och hur länge det får sitta kvar beror på hur länge det ser bra ut =) men efter tre dagar elr lite mer börjar det väl bli dags att lägga på nytt =P / Jossan
Anna & Josefin

2012-06-19 @ 21:08:49
URL: http://annabetlehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0