Tradera.

Jag köper mycket av nagelsakerna på tradera,
dels för att inget finns att köpa här omkring
och dels för att om det finns så kostar det multum!
 
Köpte några burkar kulor från denna säljare, som jag handlat av förut
http://www.tradera.com/manikyr-hand-fotvard-c3_302680?gallery=on&ftgnr=1340626&mode=1
och när de kom såg det ut såhär;
Lite skillnad i mängden kulor tyckte jag så mejlade dem för att tala om.
Hade redan lämnat positivt omdöme, och det stod ju faktiskt inte
specifierat hur mkt g kulor av varje sort det skulle vara och alla bilder
var fotade uppifrån! Men jag tänkte att dom kanske vill veta.
Antar att dom köper in från någon annan.
 
Fick svar att dom skulle kolla på lagret för det såg knasigt ut
och att jag skulle få en till skickad till mig :) whoho!
Helt onödigt då jag inte menade att klaga..Men well.. gratis lixom? ;)
 
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0