Min nagelhörna!

guybhnjkm

Länge tänkt göra ett inlägg där jag försöker visa upp den här hörnan!
Nu gör jag ett försök, fick inge vidare bilder, men ni kanske ser lite iaf?

Jag har iaf två CDställ med skivor som hyllplan där jag har mina nagellack
men det räcker inte utan i den gröna prickiga lådan ovanför har jag mina
two-way-pens samt ett gäng andra lack med tunna penslar! :)

Ovanpå cdställen har jag ett ställ med swatches (eller vad det nu heter)
som jag kan testa måla olika designs på. Jag har oxå mina penslar, mina dottingtools
nagelsaxar, cuticlepusher, pincetter och liknande i skålar där uppe =) Allt som behövs jämt!

De nedersta av de fyra småbilderna visar vad som finns i det svarta bordet
som egentligen är syster Annas bord. Det är väl lite diverse kan man säga.
Däri finns tillbehör, alla uvgeleer och allt akryl tillbehör osv.

Dom översta av de fyra små bilderna visar vad jag har i den lilla hurtsen
som står under. Däri finns dekorationer, rhinestones, aceton, tippar
nya penslar/dotting tools och ovanpå står min UVlampa.

Till för en vecka sedan hade jag även en asbra lampa här men den gick sönder
när jag skulle fixa mammas naglar så nu är det lite trist! :(

well well, jag är rätt nöjd, främst med cdställen!
Men tar tacksamt emot tips på förvaring om ni har några ^^,
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0