Matte top coat.

Jan inte rekomendera depends matta toplack!
Jag har vart sugen på matta lack länge, och speciellt ett
'matte top coat' så jag kanske hade för höga förväntningar.
Men det vart i mitt tycke INTE BRA ALLS!
Tänkte att det kanske ser bättre ut efter ett tag men nu 24h senare
ser det fortfarande ut som ett slemlager (ursäkta) ovanpå lacket, så nejtack! :P

Men jag tänker inte ge upp! Nästa gång jag får chansen ska jag prova ett annat märke
kanske china glaze's matta toplack! :) Och hoppas det är snyggare :P

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan rekommendera Essies matta topplack "Matte About You", Det är jättebra, iaf om man verkligen vill få lacket matt! :)

2012-02-22 @ 21:51:55
Postat av: Jossan

Sandra; toppen! Tack så jättemkt, då vet jag vad jag ska satsa på nästa gång och kanske slippa bli besviken då x) tack!

2012-02-23 @ 09:58:41
URL: http://nagelsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0